4 Haziran 2009 Perşembe


Tarifimi Yasemin hn YE #45 Dondurma - YE İÇ Ferahla etkinliğine gönderiyorum
Bu benim ilk etkinliğim,bu etkinliğe ev sahipliği yapan yasemin hn çok teşekkür ediyorum kolaylıklar diliyorum....Waffle'yi çok seviyorum, waffle nasıl olursa dondurmaya yakışır diye düşündüm , nescafe ve toz badem ekleyerek deneme yaptım çok hoşuma gitti....
Çok güzel ve lezzetli bir tarif oldu....

nescafeli dondurmalı waffle

Malzemeler;
*2yumurta
*1,5su bardağı süt
*1,5su bardağı un
*yarım su bardağı sıvıyağ
*yarım su bardağı şeker
*1 kabartma tozu
*1yemek kaşığı nescafe
*1yemek kaşığı toz badem
*minicik tuz

üzeri için;
*dondurma
*fıstık- toz badem
*çikolata

Yapılışı;
yumurta,şeker,tuz çırpınız, sıvıyağ sütü ekleyip karıştırınız, un nescafe kabartma tozu toz badem ekleyip karıştırınız. ısıtılmış waffle makinesine kepçe yardımıyla dökünüz.
pişen ve soğuyan wafflemizin üzerine dondurma koyunuz ve toz fıstık ve toz badem serpip servis yapıp,

afiyetleee

9 yorum:

  1. Canımmm harika olmuş valla waffle dedim ya artık
    bir waffle makinası almam farz oldu.Ellerine sağlık kocaman öptüm ablacım...

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık canım çok severim ama hiç yapmayı denemedim:)))
    Sunumda çok şık olmuşşş...

    YanıtlaSil
  3. @derya;
    Derya ablacım, bencede al, hiç pişman olmazsın,
    kahvaltıdada çok güzel yeniyor waffle:)))

    @pembe tatlar;
    Teşekkürler pembe tadlar, makinen varsa kaçırma, ilk nescafeliden başla:))

    YanıtlaSil
  4. NİLÜFER CANIM BENİM OH MİS GİBİ VALLA ELLERİNE SAGLIK ANACUM ONUN MAKİNASI BUNUN MAKİNASI DERKEN EVDE DOLAPTA YER KALMADI :))
    BEN BAKARAK YETİYEYİM BARİ BİRAZ DAHA :))

    YanıtlaSil
  5. Sevilciğim çok doğru söylüyorsun valla:)) bakarak yeme buyur gel ikram edeyim:)))

    YanıtlaSil
  6. Ayy Nilüfer'cim harika görünüyor nede güzel gider bu sıcaklarda, hele de waffle ile. Neyse biz waffle makinesi olmayanlar kağıt helva arası dondurmaya talim edelim:) Sevgilerimle Canan...

    YanıtlaSil
  7. Canancığım kağıt helvaylada tadı bir başka oluyor sen bana gel ben sana waffle yaparım canım:)))

    YanıtlaSil
  8. elinize kolunuza sağlık gücünüze kuvvet ve kesenize bereket...harika olmuş seyretmek yemekten daha güzel ..(adsizintekiri)blogum daha yeni dolaşıyorum blogları öyrenmem zaman alacak ....çok çok afiyet olsun

    YanıtlaSil
  9. Adsız tekir bloğuma hoş geldin sefa geldin seninde parmaklarına kuvvet:)sende blog alemine aramıza hoş geldin, yolun açık olsun, mutlu bir hafta dilerim, gene buyur gel emi:) sevgiler...

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÖNEMLİDİR. EN KISA SÜREDE CEVAPLAMAYA ÇALIŞACAĞIM... TEŞEKKÜRLER..!